Out In Communication

Oczywiście, że dział sprzedaży to nie cała firma, ale lepiej, jeżeli cała firma myśli kategoriami sprzedaży

Bez poprawnej komunikacji sprzedaż i relacje z Klientami po prostu nie istnieją.

Bez niej, nie istnieje też przepływ informacji wewnątrz firmy.

Ciężko wtedy o zaangażowanie, aprobatę i zrozumienie przez cały zespół celów oraz zachodzących i realizowanych procesów.

Właśnie z myślą o tym powstało to dedykowane szkolenie „Out In Communication” Dzięki niemu myślenie kategoriami prosprzedażowymi w aspekcie procesów zachodzących w całej organizacji staje się standardem.

  • Uczestnicy dostrzegą na ile zachowań ludzkich oraz typów osobowości mają bardzo realny wpływ i jak wiele zależy również od nich.
  • Uczestnicy usłyszą o tym, że najważniejsza reguła komunikacji brzmi „Nie można się nie komunikować” i co z niej wynika.
  • Uczestnicy uzyskają pewność i potwierdzenie swoich poprawnych oraz przemyślanych działań i postaw w kontaktach z innymi ludźmi, oraz będą mieli możliwość zarówno ich wykształcenia, jak i weryfikacji. A co najważniejsze uczestnicy zdobędą wiedzę i przekonają się, że patrzenie na świat oczami drugiego człowieka (Klienta lub współpracownika) oraz zrozumienie i nauczenie się jego „mapy świata” to klucz do niesamowicie wymiernych efektów.

Czy warto skorzystać z tego szkolenia – to tak, jakby udzielić sobie odpowiedzi na pytanie: „Czy warto rozwijać swoją firmę i podnosić swoje kompetencje”

A skoro znasz odpowiedź na to pytanie to zapraszam do kontaktu i do omówienia szczegółów i terminu szkolenia.