Celem szkolenia jest aktywowanie Twojego potencjału i Twoich wewnętrznych zasobów. W trakcie szkolenia zobaczysz, jak funkcjonuje ludzki mózg w trakcie podejmowania procesu decyzyjnego i co tak naprawdę sabotuje, wstrzymuje lub wręcz uniemożliwia podejmowanie jakichkolwiek działań i decyzji.
To właśnie jest klucz do sukcesu. Co najważniejsze nauczysz się, jak radzić sobie z tym zarówno w swoim przypadku, jak i przypadku swojego Klienta.
Dodatkowo poznasz podstawowe składowe wpływające na Twój sukces (ich ścisłe zależności miedzy nimi) oraz w praktyce nauczysz się analizowania planowanego celu przy wykorzystaniu narzędzia zwanego „Matrycą”.
Zapoznasz się też ze skutecznymi sposobami odfiltrowywania komunikatów oraz ze strukturą języka.
Dowiesz się też, jak ważne jest w kontakcie z Klientem praktyczne dopasowanie i właściwe odczytywanie otrzymywanych informacji.
Na zakończenie szkolenia pozostawiamy praktyczne zastosowanie wiedzy z zakresu typologii osobowości – bez której jakakolwiek próba głębszej komunikacji i realizacji przekazu sprzedażowego prędzej, czy później kończy się fiaskiem, a Ty przecież chcesz aby kończyła się sukcesem !!!
Plan szkolenia :
- Proces decyzyjny
- Obrona Klienta przed informacją
- Najważniejsze czynniki motywujące Klienta do działania
- Czym jest Sukces i czym jest Wynik – podstawowe składowe
- „Matryca” – narzędzie do analizowania sukcesu i skutecznego osiągania celu
- Sztuka skutecznego odfiltrowywania powierzchownych i głębokich komunikatów.
- Autoprezentacja i aktywne działanie (jak skutecznie wpływać i osiągać cele)
- Typologia osobowości