Jak kupuje mózg Klienta 2.0

czyli praktyczna filozofia zakupu i sprzedaży

Cel szkolenia:

Aktywowanie potencjału i wewnętrznych zasobów uczestników szkolenia w całym procesie sprzedażowym. Zobaczą oni jak funkcjonuje ludzki mózg w trakcie podejmowania procesu decyzyjnego i co tak naprawdę sabotuje, wstrzymuje lub wręcz uniemożliwia podejmowanie jakichkolwiek działań i decyzji.

Wiedza ta stanowi klucz do skutecznych działań sprzedażowych. Co najważniejsze uczestnicy  nauczą się, jak radzić sobie z tym zarówno w swoim przypadku, jak i przypadku swoich Klientów.

Dodatkowo poznają podstawowe składowe wpływające na osiągany przez nich sukces (w tym zależności miedzy nimi) oraz w praktyce nauczą się analizowania i realizowania planowanego celu przy wykorzystaniu Matrycy Aktywności. Zapoznają się ze sposobami odfiltrowywania komunikatów oraz ze strukturą języka.

Dowiedzą się też, jak ważne jest w kontakcie z Klientem praktyczne dopasowanie i właściwe odczytywanie otrzymywanych informacji. Uczestnicy zapoznają się również z praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu typologii osobowości – bez której jakakolwiek próba głębszej komunikacji i realizacji odnawialnego przekazu sprzedażowego prędzej, czy później kończy się fiaskiem.